برترین های سی و سومین جشنواره فیلم فجر به انتخاب من:


فیلم هایی که دیدم:

بهمن/ ارغوان/ چاقی/ خداحافظی طولانی/در دنیای تو ساعت چند است / رخ دیوانه/ مرگ ماهی/ خانه دختر/ چهارشنبه 19 اردی بهشت/ اعترافات  ذهن خطرناک من / نزدیکتر و من دیه گو مارادونا هستم

مستند: آتلان / من می خوام شاه بشم

بهترین فیلم:

           1- در دنیای تو ساعت چند است  کارگردان: صفی یزدانیان
            2- اعترافات ذهن خطرناک من  کارگردان: هومن سیدی
            3- خانه دختر                 کارگردان: شهرام شاه حسینی
            4- چهارشنبه 19 اردی بهشت  کارگردان: وحید جلیلوند
            5- مرگ ماهی          کارگردان: روح ا... حجازی
            6-  رخ دیوانه               ابوالحسن داوودی

بهترین بازیگر زن: بازی متفاوتی ندیدم. شاید لیلا حاتمی در دنیای تو ساعت چند است؟

بهترین بازیگر مرد: علی مصفا مرگ ماهی / حامد بهداد: خانه دختر

بهترین موسیقی متن: در دنیای تو ساعت چند است کریستوف رضاعی

بهترین فیلمبرداری: محمود کلاری مرگ ماهی/ همایون پایور در دنیای تو ساعت چند است

بهترین کارگردانی: هومن سیدی اعترافات ذهن خطرناک من/ روح ا... حجازی مرگ ماهی

بهترین فیلمنامه: خانه دختر پرویز شهبازی

بهترین مستند: آتلان معین کریم الدینی

            

0 نظرات:

ارسال یک نظر