توبه کنندگان


یکی نیست بگه آخه مریضی؟، خود آزاری داری؟ کم تو این شش هفت ماهه گذشته با اعصاب و روانت بازی شده که حالا خودت با دست خودت میآی دکمه تلویزیون لعنتی رو میزنی و میشینی این میزگرد مثلاً انتقادی" به سوی فردا" رو می بینی؟ اونم میزگردی که مجری اش از نویسنده های رجا نیوز هست- یک چیزی تومایه های کیهان و خبرگزاری فارس- میهمانان برنامه هم، مهدی کلهره - مشاور جناب اح م د ی ن ژ ا د هست که تو این برنامه زیرنویس میکرد کارشناس ارشد رسانه!!!!- میهمان دیگه هم که مثلاً به عنوان مخالف آمده بود آقای خوش چهره استاد دانشگاه بود که در طول برنامه تا می خواست یک کلمه حرف درست و پیمون بزنه، آقای مجری و میهمان دیگر همچنان میزدند تودهنش که از ادامه بحث منصرف میشد.
آخر برنامه جناب مجری که انگار به کشف بزرگی پی برده - دیدید بعضی آدما انقدر دروغ میگند که حتی خودشون ،اون دروغها رو باور میکنند، حالا حکایت این آقای مجریه- گفت: اکثر تظاهر کنندگان نهم دی ماه- منظور همون تظاهرات خودجوش ساندیسی همراه با تنبیه وتوبیخ کارکنان دولتی است - همون چند صدهزار نفر تظاهرکننده بعد از انتخابات هستند- منظور راهپیمائی میلیونی بیست و پنج خرداد است- که یک جورائی توبه کرده اند و به آغوش ملت بازگشته اند. اینجا بود که مهدی کلهر برآشفته شد و گفت: چرا توبه کننده، من این کلمه رو دوست ندارم، اینا سرمایه های ملی ما هستند که به اشتباه خودشون پی برده اند و از مواضع خودشون برگشته اند!!!!!!!!!!!
نتیجه اخلاقی اول: جناب کلهر، هر وقت دختر عزیزکرده شما که از ترس همین افکار جنابعالی متواری شده و به آلمان پناهنده شده اند از مواضع خود توبه کرد و به آغوش خانواده اش برگشت، اون چندمیلیون نفر هم که اشاره کردید، تو سرزنان و گریه کنان و توبه کنان به آغوش ملت!!!!!! بازخواهند گشت.
نتیجه اخلاقی دو: حاصل این میزگرد به مانند ما بقی برنامه های جناب ضرغامی فقط دروغ بود و دروغ.....
نتیجه اخلاقی سه: خدا رو شکر، خدا رو صدهزار مرتبه شکر، که بالاخره یکی از خبرگزاری های دولتی اعتراف کرد که تعداد شرکت کنندگان راه پیمائی بیست و پنج خرداد، چند صد هزار نفر بوده- خودتون محاسبه کنید با آماری که اعلام میشه و فرمول های رایج سیما میبینید، اعداد و ارقام از چندین میلیون میزنه بالا- آقای مجری همین نکته از کل برنامه تون برای ما بس.
سوال ویژه: جداً تهیه کنندگان و برنامه سازان رسانه دولتی ضریب هوشی مخاطبین و بینندگانه برنامه ها شون رو چند فرض میکنند، که دست به ساخت همچین برنامه هائی میزنند؟؟؟...خدائیش یعنی به بیننده های این برنامه ها اصلاً اصلاً بر نمی خوره که انقدر... فرضشون میکنند؟؟؟

2 نظرات:

شهرام بیطار گفت...

این برنامه ها رو فقط برای عوام میسازن
متأسفانه توی هر خونه ای هم یه عوام هست
امروز با مامانم دعوام شد
گفتم تو جاسوس صدا و سیما هستی . آخه من از روز انتخابات به این ور دیگه کلاً تلوزیون ایران رو نگاه نمیکنم . حتی 90 و کارتون فوتبالیست ها و هیچ چیز دیگه رو . وقتی که توی خونه باشم هم نمیذارم کسی بذاره ایران .
ولی مامانم چون ترکی بلد نیست تا چشم من رو دور میبینه میذاره ایران و این کثافت ها و دروغ ها شون رو نگاه میکنه
کلاً نباید دید
بذار توی لجن زار خودشون خودشون رو خفه کنن
نباید بهشون توجه کرد
مسل سگ دروغ میگن
حتی همین 90 هم که میگن یه سری ها اس ام اس زده بودن رو کم تر اعلام کردن . بچه ها میگن 18 ملیون بوده که اینها گفتن یه ملیون . هر چند من هم بعید میدونم چون که امثال من هم اصلاً نگاه نمیکنن که بخوان اس ام اس هم بزنن
تو هم نگاه نکن
میبخشی من وقتی عصبی میشم نمیدونم چی تایپ میکنم




با درود و سپاس فراوان : شهرام

Unknown گفت...

مثلا با این برنامه شون فضای باز ایجاد کردن!!
اونم چه فضای بازی!!
بیشتر گوشای خودشون دراز شده تا مردم.

ارسال یک نظر