حال ِ همه ی ما خوب است، اما تو باور مکن

سعید شریعتی از اعضاء مرکزی جبهه مشارکت، در دادگاه دیروز در بخشی از اعترافاتش گفت: کارشناس پرونده اش (منظور همان بازجو است) در طول رسیدگی به پرونده اش ( همان بازجوئی) حتی صدایش را به روی او بلند نکرده است!!!!! مانده ام با نگاه خسته و دردمند مصطفی تاج زاده، چهره های درهم و شکسته بهزاد نبوی، سعید حجاریان، احمدزیدآبادی، محسن صفائی فراهانی و گودی چشم های محمد قوچانی و دیگر بزرگان اصلاحات چگونه این اعترافات را باور کنم؟ در متن کیفر خواست قرائت شده در دادگاه دیروز به انحلال احزاب اصلاحات اشاره شد. چه ساده اند که تصور میکنند در این مرز و بوم که خشت خشتش را مردان و زنان آزاد و آزاد اندیش بنا نهاده اند، می توان اصلاح طلبی و آزادی خواهی را با انحلال احزاب و توقیف و بستن چند رسانه ریشه کن ساخت.


3 نظرات:

جنون ِ جنوبي گفت...

حال همه ي ما خوب است . اما تو مي تووني باور كني ؟

شهرام بیطار گفت...

سلام بنفشه . بهتر . بعضی چیز ها زیرزمینی باشه هزینه اش کمتره . من نگران عاقبت این دادگاه ها هستم . میترسم همه این بیچاره ها رو به جرم محارب و اینها اعدام کنن . حالا بشین ببین
ما لیاقت حزب و فعالیت گروهی نداریم . یعنی ظرفیتش رو نداریم



با درود و سپاس فراوان : شهرام

فرشاد گفت...

درود

در کنار حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب ، حتی از نسیم 88 و... هم به عنوان گروه های غیر مجاز نام بردند و خواستار محاکمه مسئولین و اعضای ستادهای آنان شدند ، با این حساب من هم منتظر محاکمه هستم ... :D :D :D
این :D هم واسه این بود که شما باور کنید حال ما خوب هست ...

ضمنا ممنون بابت پیوند


فرشاد

ارسال یک نظر