مبارزه با بدحجابی و طرح هایی که هرساله تشدید میشوند


اجراي فاز جديد طرح تشديد برخورد با بدحجابي : تقریبا اکثر خبرگزاری های داخلی در این یکی دو روز همچین خبری رو کار کرده اند. دارم خبرها و عکس های مرتبط با این طرح تشدید شده رو می خونم و میبینم. زنان و دخترانی که به خاطر بدحجابی درحال هدایت شدند به سمت ون های گشت  ارشادی  هستند که قراره ارشادشون کنه. به گفته مسئولان حکومتی برای اجرای این طرح هفت هزار نیرو در سطح شهرها گذاشته شده است. باخودم میگم؛ شاید خود زنان هم ندونند که در این سی و اندی سال  که از عمر جمهوری اسلامی میگذره، تبدیل به بزرگترین گروه اپوزیسیون برای نظام شده اند. اپوزیسیونی که برای ارعاب و سرکوبش، سی  ساله هرسال به طرق مختلف طرح ارائه میشه اونم از نوع تشدید شده اش. از برخورد فیزیکی و دستگیری و تهدید به زندان گرفته  تا که  این روزها  حرف از طرح خوش حجابی و دادن بن های بیست هزار تومانی به خوش حجابان زده می شود. و باز با تمام این تفاسیر، میبینم که هرسال  مسئولان مربوطه و غیرمربوطه،  پشت تریبون های رسمی و غیررسمی از رواج بدحجابی در جامعه، اظهار نگرانی می کنند. چندروز پیش یکی از دوستان مذهبی و نگران رواج بدحجابی در سطح جامعه می گفت:  این وحشتناکه که حجاب نُرم جامعه (حجاب رایج) که این روزها بر تن اکثر زنان می بینیم،  شده مانتو و روسری هایی که مقداری از موی جلوی سر از آنها بیرون مانده است.

1 نظرات:

ناشناس گفت...

در واقع آنچه امروز در ايران اجرا مي شود، حجاب شرعي عصر پيامبر نيست. در کتاب زير اين موضوع بصورت مستند نشان داده شده است که پوشش موي سر زنان از حجاب شرعي نيست.
http://www.bisheh.com/Uploaded/PostFile/634706981419981250.pdf


بايد کمپيني شکل گيرد که به روحانيت بگويد چرا آنها مردم را مجبور به پوششي مي کنند که بيش از حجاب شرعي مورد نظر پيامبر است.

ارسال یک نظر