حــول حــالـــنا الی احــسن الحال

سال مزخرف هشتاد و هشت هم تمام شد. سالی که مثل کابوس بود، یه کابوس تموم عیار. خدایـا! این رسمش نبود، یعنی راستش آخر نامردی بود که یکدفعه اینهمه بلا و مصیبت رو آوار کنی رو سر این ملت. اونم درست تو سالی که همه با هم یکی شده بودیم. دست در دست هم، با هزار آرزو و شوق و ذوق می خواستیم اوضاع و احوال مون رو تغییر بدیم. مگه نه اینکه خودت گفته بودی، حال هیچ قومی رو تغییر نمی دی، مگر اینکه خودشون بخواند؟؟ ما خواستیم، قبــول کن، این بـار، تو بودی که نخواستی.

خدایــا! ما یادمون نمیره. توأم فراموش نکن. تو، یه سال ِ قشنگ و رویائی رو به ما بدهکاری. سالی پر از لحظات شادی یا حداقل سالی که شادی و قشنگی هاش پررنگ تر از غم و تلخی هاش باشه. سالی که هیچ پدر و مادری با جنازه پاره پاره جگرگوشه اش روبرو نشه و سینه هیچ جوونی هم با گلوله وسط خیابون تو روز روشن، شکافته نشه. سالی که جواب "الله اکبر" هامون، گاز اشک آور و باتوم و فحش و بد و بیراه نباشه. سالی که هیچ آدمی نباشه که روزو شبش رو تو سلول های تنگ و تاریک انفرادی بگذرونه، به خاطر " طلب آزادی" که خودت وعده دادی به اشرف مخلوقاتت. سالی که هیچ " بهنودی" در آن اعدام نشه و هیچ " محمد امین و شیرین و زینب" ی هم در انتظار اجرای حکم اعدامشون به سر نبره.

خدایا می دونی امسال قراره چند تا سفره هفت سین انداخته بشه توی بهشت زهرا ؟؟ می دونی چند تا سفره هفت سین دیگه قراره پهن بشه کنار دیوار های زندان اوین؟؟ می دونی چند تا خونواده هستند که عزیزی رو پشت میله های زندان، آنسوی دیوارها، دارند که قرار نیست امسال اومدن بهار رو در کنار آنها جشن بگیره؟؟

خدایا ما یادمون نمیره، توأم لطفاً فراموش نکن که تو یه سال قشنگ و رویائی رو به " ما" بدهکاری. یه سال سبز، آره، ســبز ِ ســبز

امسال زمزمه دعای تحویل سال نو هم حال و هوای دیگه ای داره...یا مقلب القلوب الابصار...یا مدبر اللیل و النهار....یا محول الحول و الحوال...گناه از ما نیست، خودت وعده های قشنگ قشنگ دادی تو کتابات...حــول حــالـــنا الی احــسن الحال...خدایا حالمون خرابه خیلی، حالمون رو اونطور که خودت وعده دادی به بهترین حال تغییر بده.
آمین یا رب العالمین

4 نظرات:

Unknown گفت...

سه ماهه اول 88 خوب بود.ولی بعدش ...
مثل همیشه امیدواریم که سال جدید،سال 89،سال بهتری از سال قبلش باشه.
پیشاپیش عیدتون مبارک
و آمین

میثم الله‌داد گفت...

سبز سبز. ایشالا به امید خودش، با صبر و استقامت. می‌رسیم.

م.پارسا(4ساله از تهران) گفت...

عيدتان سبز
مباركباد در زبانم نمي چرخد

رز سیاه گفت...

سلام

اول از همه بهتون تبریک میگم که فیلتر شدید
آره ، تبریک میگم
چون اینکه فیلتر شدید به این معنیه که حرفی که میزنید درست و حسابیه

یه لحظه به این مساله فکر کنید
به این فکر کنید که همه این اتفاقات می افتاد ولی ما پشت هم نبودیم
اون موقع چی ؟
الان همه دارایی ما اتحاد ماست و سختی ها هر چی بیشتر بشه عمق رفاقت هامون بیشتر میشه

من که از 88 راضی هستم
چون سنگ محکی بود که هر کس می تونست خودش رو باهاش محک بزنه
سالی بود که نقاب ها افتاد
سالی بود که بعضی ها به واسطه آزادگیشون تونستند پر بگیرند و همه ما بهشون افتخار می کنیم
.
.
.
سال خوبی براتون آرزو می کنم

ارسال یک نظر