کمی دلمان خنک شد


کاری به این ندارم که هر برنامه ای که در صدا و سیمای جناب ضرغامی ساخته میشه، پشت پرده باید یه سناریوئی داشته باشه. اما شنیدید می گند "عدو شود گاهی سبب خیر"؟؟ حکایت مناظره امشب دکتر جواد اطاعت، دکترای علوم سیاسی و استاد دانشگاه شهید بهشتی و همچنین از اعضای حزب اعتماد ملی با آقای زاکانی، نماینده اصولگرای مجلس، بود که بعد از هفت هشت ماه که صدا و سیما با برنامه های یکسویه اش روی اعصاب ملت دو ماراتون میرفت، بالاخره یک شیر مرد پیدا شد که حرف دل ملت رو صاف و پوست کنده- بدون اینکه آسمون به ریسمون به هم ببافه و برای اثبات حرفش از این و اون نقل قول کنه- بیاد و در یک برنامه زنده تلویزیونی، جلو چشم میلیونها بیننده حرفاش رو بزنه. حرفهائی که دکتر اطاعت گفت و حمایت همه جانبه اش از جریان به راه افتاده و جریان اصلاحات ستودنی بود. (اینکه جنبش اعتراضی مردم فقط به انتخابات اعتراض ندارند، بلکه اعتراض به سیاست های درپیش گرفته شده است .
نبود انتخابات آزاد، نبود آزادی های سیاسی، معترض بودن مردم به سیاست های دولت و حکومت، رد صلاحیت گسترده نامزدها در انتخابات مختلف توسط شورای نگهبان، بی طرف نبودن شورای نگهبان در انتخابات، عدم صدور مجوز راه پیمائی به معترضان، دستگیری های گسترده پس از انتخابات، نبود مطبوعات آزاد، بستن روزنامه، سیاست های نادرست و عدم برنامه های مشخص اقتصادی که منجر به رشد روزافزون نرخ تورم شده است و .....تنها بخشی از سخنان شنیدنی دکتر اطاعت بود. در مقابل حرفهای کلیشه ای و تکراری "اصولگرایان" که این بار از زبان آقای زاکانی مطرح شد، دست های پشت پرده، استکبار جهانی تنها نکاتی بود که مدام از زبان این نماینده اصولگرا مطرح شد.......خلاصه اینکه بعد از هفت هشت ماه، کمی دلمان خنک شد.

2 نظرات:

Unknown گفت...

نمیدونم ولی این برنامه زیاد به نظرم خوش نمیاد هرچند طبق تعاریف حرفای خوشی توش زده میشه
خودم تا حالا ندیدم این برنامه رو

شهرام بیطار گفت...

یا نمایش بوده یا خدا طرف رو رحمت کنه . تو فضایی که اینها تحمل کوچیکترین انتقادی رو ندارن چطور کسی میتونه اینها رو بگه . اینها از بیخ و بن دارن حاشا میکنن و میگن کلاً مشکلی توی مملکت نداریم . به نظر من نگاه نکن




با درود و سپاس فراوان : شهرام

ارسال یک نظر