قضاوت با شما!!!


امروز در پستی که برای روز قدس و حضور میلیونی جنبش سبزها نوشته بودم، کامنتی دریافت کردم . قبل از هر چیز بگم که نظر آن دوست محترم که صلاح ندونسته نام و نشانی از خودش به جای بگذاره و نظرش رو تحت عنوان " ناشناس" بیان کرده ، کاملاً محترم است و اصولاً این جنبش سبزها نیستند که اعتقاد به ایجاد" تک صدائی" در جامعه دارند و این که برای بقا ی خود می بایست هرگونه صدا و نظر مخالف را به هرشیوه و به هرطریقی که ممکن است، خاموش کرد.
اما این آقا یا خانوم محترم در کامنت خود اعداد و ارقامی را به عنوان دستمزد و اجرت ِما که به زعم او، اجیر شده دست امریکا و انگلیس هستیم!!!!!!! ذکر کرده که حیفم آمد بقیه خوانندگان این وبلاگ از آن بی نصیب بمانند. این دوست ناشناس در کامنت خود نوشته است:
  • نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران با حد اکثر سرعت به پیش می رود با این کودتای سبز آمریکایی انگلیسی انجمن پادشاهی نمی توانید جلو پیشرفت نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران را بگیرید شاید کمی از سرعت آن کاسته شود × اوباما بودجه 55 میلیون دلاری پنتاگون برای جنگ نرم ( شرکت در تجمع غیر قانونی اخلال در نظم اقدام علیه امنیت نظام توهین به مسئولان) علیه نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران را امضا کرد × اجرت خیانت مزدوران چگونه پرداخت می شود ؟ دلار تومان ریال ساعتی روزانه هفته ای ماهیانه فصلی سالیانه
قضاوت بماند با خوانندگان این وبلاگ

10 نظرات:

بابک خرمدین گفت...

ای دوست ناشناس ، آخر چرا اینگونه شتابان می روی اولا کودتا به کمک آقا سید علی رهبر جنابعالی صورت گرفته ، بعد اینکه آمریکا و انگلیس و سبز و انجمن پادشاهی چه ربطی به هم دارند ؟

اوباما پول دارد و 55 میلیون دلار برای جنگ نرم در ایران یا همان مرگبر دیکتاتور و مرگبر خامنه ای و ... خرج می کند

مجلس شورای اسلامی شما چرا از این کارها می کند ؟ 50 میلیون دلار بهتان ساخته که اینگونه برای نظام غیر مردمی و دیکتاتوری جمهوری اسلامی ایران خودتان را شهید و فدا می کنید ؟

آمریکا دلار به ما داد ، شما بگویید پول مجلس را به دلار گرفتید یا ریال یا یورو یا دینار ؟

خوش به حالت که مخاطب تو بنفشه مهربان هست و بخاطر ایشان ادب را رعایت می کنیم وگرنه با شما باید با زبان خود سخن گفت

فرشاد گفت...

مشكل همين است كه ايدئولوژي روي كار هنوز نميداند معترضين چه كساني اند و نتيحه اش همين است كه مي بينيد.
به هر حال ما كه نفهميديم انجمن پادشاهي چه ارتباطي با ايدئولوژي جنبش سبز و راه سبز اميد دارد ...

اما فقط چون دوست عزيزمان اين حرف را زد و با توجه به موردي كه "بابك خردمين" به صورت كلي مطرح كرد بايد بگويم به واسطه يكي از دوستان از اين حقيقت مطلع شده ام. او ميگفت يكي از اقوامش كه اهل پايگاه بسيج و .. است و فقط 17 سال دارد و حتي گواهينامه ندارد ،‌هنگام راهپيمايي ها از طرف بسيح به موتور و دوربين تجهيز مي شوند و همراه يك همراه در "گله ها" به خيابانن ها مي ريزند و در نهايت هم هر كدام روزي 20-30 هزار تومان دريافت مي كنند.
اين عين حقيقت است .. نه شعار است نه خيال و توهم..
حال ما مزدوريم يا ...

میثم الله‌داد گفت...

آخی. دلم می‌سوزه. چه راه طولانی‌ای داره تا فهمیدن...

رز سیاه گفت...

شما رو که خبر ندارم ولی من هنوز حقوقم رو نگرفتم
کسی هم از من شماره حساب نگرفته !
چطور می خواهند دستمزد حضور من در تجمع غیر قانونی بر علیه نظام مقدس ( البته به قول ایشون ) رو بدن ؟؟؟
این دوست آگاهمون اگه بازم خبری چیزی داشت مارو بی خبر نزاره !

بنفشه جمالی گفت...

@ بابک عزیز
فکر میکنم بزرگترین مشکل این حکومت و آنچه که از ابتدا درگوش طرفدارانش هم خوانده است، همین دشمن تراشی و همین توهم توطئه توسط کشورهای خارجی یا وجود دستهای بیگانه است...در اینکه حضرات برای بقایشان نیاز به این دشمن ساختگی دارند هیچ شکی نیست.

@ فرشاد:
بله من هم شنیده ام. دروغ و راستش گردن خودشون. من که امیدوارم اینطور نبوده باشه و این آقایون که اینگونه مثل دشمن قسم خورده به مردم حمله میکنند، حداقل به خاطر اعتقاداتشون دست به همچین اعمالی بزنند نه پول

@میثم:
کاملاً باهات موافقم، بیشتر از اینکه احساس نفرت کنم از افرادی که مثل دوست ناشناسمون فکر میکنند، احساس ترحم و دلسوزی دارم، چه طور ممکنه تعصب کورکورانه باعث بشه بعد از اینهمه فجایعی که رخ داده،همچنان از این حکومت اونهم با این نوع نگرش قرون وسطائی دفاع کرد.

@رز سیاه:
منم هنوز هیچ پولی دریافت نکردم، یورو یا دلار رو ترجیح میدم، چون ارزش ریال مان به لطف همین حضرات داره روز به روز کمتر و کمتر میشه، حالا که می خوایم پول بگیریم حداقل درست وحسابی اش ر بگیریم

قاصدک گفت...

قول مي دم همين ها رو هم كپي كرده از جايي ؟

Unknown گفت...

فک کرده همه مثل خودشن که با داده شدن کلی سهمیه بهشون شدن طرفدار این نظام.
حضور در راهپیمایی هم برای این چنین آدمایی که جزو ماموریتای کاریشون به حساب میاد و اضافه حقوق هم که میگیرند

خدا شفاشون بده که فکر کردن آمریکا میاد به ما ها پول میده که بریم راهپیمایی

م. گفت...

take it easy

شهرام بیطار گفت...

میدونی ، بد بختی ایران همینه که بعضی ها واقعاً گول خوردن و هر کاری هم که میکنی باور نمیکنن حقیقت رو . یه وقت هایی فکر میکنم چه دموکراسی ای میخواد با وجود اینها به وجود بیاد آخه . میترسم پس فردا هم که آزاد شدیم بمونیم دست اینها



با درود و سپاس فراوان : شهرام

بهار ایرونی گفت...

خدائیش وقاحت داشتنیه یا نداشتنی ؟
خجالت چی ؟ کشیدنیه یا هل دادنی ؟
در مورد وجدان که دیگه حرف نزنیم بهتره ... طفلیا نمیدونن با چه نونی مینویسنش

ارسال یک نظر