آوازهائی از باغ اسرار

این روزها بیش از گذشته برای رسیدن به آرامش و کاستن از اضطراب و دلواپسی های هرروزه ام به موسیقی، این جادو که وقتی به آن دل می سپاری چُنان مسخ ات می کند که می توانی زمان و مکان را از یاد ببری.، پناه می برم. جدا از دلبستگی که به موسیقی سنتی مان دارم،همواره " موسیقی بدون کلام" را بر دیگر انواع آن ترجیح میدهم. secret Garden یا همان باغ اسرار از گروههای محبوبی است که می توانم ساعتها بدون هیچ دلزدگی به کارهای دلنشینشان دل بسپارم.
این گروه موسیقی که گروهی ایرلندی- نروژی است در سال 1995 تشکیل شده است. اعضای اصلی آن فیونولاشری (نوازنده ایرلندی ویولن) و رالف لاولند (آهنگساز نروژی و نوازنده پیانو و کیبورد) می باشند.
nocturne اولین قطعه ای است که توسط این گروه اجرا شد و نظر بسیاری را به این گروه تازه تأسیس جلب کرد.
این قطعه را از اینجا دانلود کنید.
همچنین قطعه Song from a secret garden را که خودم بسیار دوست دارم رامی توانید از اینجا دانلود کنید.

پی نوشت: لیست آلبوم های این گروه را می توانید از این لینک ببینید.

3 نظرات:

بابک خرمدین گفت...

موسیقی یعنی احساس ، آرامش ، خلق لحظات به یاد ماندنی و زیباترین نغمه های موسیقی انسان رو به اوج خودش می رسونه

عالی بود ، فقط می دونم اگر روزی موسیقی نباشه یا گوش ندم می میرم به همین سادگی

جنون ِ جنوبي گفت...

ممنون كه ما رو در شنيدن موسيقي دلخواه و آرام بخشت سهيم مي كني . من هم دانلود مي كنم و گوش مي كنم شايد اثر كنه !!!ه

محمد علی لطیفی گفت...

همه ی کاراشونُ دارم
فوق العاده اند

ارسال یک نظر