هشت، هشت، هشتاد و هشت

هشت، هشت، هشتاد و هشت...میگند امروز روز خوش یمنی است. بخصوص اینکه 88/8/8 هم زمان شده با میلاد امام رضا، اما هشتم شیعیان.....آدم خرافاتی نیستم، آدم مذهبی هم نیستم.....اما میشه اینهمه تقارن را به فال نیک گرفت و میشه در این روز، آرزوهای بزرگی رو آرزو کرد. آرزوهائی که در این دنیای بلبشو خیلی هاشون دست نیافتنی و غیرممکن به نظر میاند. مثل آرزوی رسیدن به " آزادی" ، صلح"، " دنیایی بدون خشونت" و" آزادی اسرای سبزمون" و هزاران هزار آرزوی سبز دیگه ای که این روزها میدونم خیلی هامون برای رسیدن به آنها تلاش میکنیم و درخلوت مان برای اجابت آنها دست به دعا برداشته ایم.

پی نوشت: "وبلاگ آبی" به لطف وجود " آزادی نزدیک به مطلقی" که حضرات ادعای آن را دارند، فیلتر شده است. کاش دلیلش را می دانستم. حرف زدن و اعتراض داشتن به اعدام کودکان جرم است یا دفاع از حقوق پایمال شده زنان.؟یا سخن گفتن از روزنامه نگاران و قلم به دستان دربندی که تنها جرم شان آزاداندیشی است؟ هرچند به قول ابراهیم نبوی این روزها "قانون علیت" در ایران به کل برداشته شده است . به فکر تغییر آدرس وبلاگ آبی هستم. اما تا آن موقع همچنان به سیاق قبل ، با همان ادبیات و همان نوع نگاه خواهم نوشت.
پی نوشت دو: این اولین خبر خیلی خیلی خوب در این روز مبارک...محمد قوچانی، سردبیر روزنامه توقیف شده " اعتماد ملی" بعد از صد وسی و یک روز اسارت از زندان آزاد شد. به امید آزادی بقیه عزیزان دربندمان.(لینک خبر)

3 نظرات:

Unknown گفت...

با نزدیک شدن به 13 آبان فیلترینگ اینا دوباره شروع شد

Ali Banijamali گفت...

اول که عیدت مبارک آبجی بنفشه

دوم که خوش خبر باشی همیشه

سوم اینکه تو فقط بنویس ، رسوندن مخاطب هات به اینجا و خوندن نوشته هات رو بسپار به ما ، میاریمشون ، فیلترینگ چیزی نیست که بخواهیم بهش اهمیت بدیم

موفق باشی دختر ایرونی

بنفشه گفت...

چاکر داداش علی با معرفت هم هستیم...بودن شما به آدم دلگرمی میده

ارسال یک نظر