آبی در قالبی جدید



بالاخره به این وبلاگ "آبی" یک سرو شکلی دادیم و از خیر قالب قبلی که به کل مشکل داشت، گذشتم. البته از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون که بنده از "اچ تی ام ال" و چه طور کار کردن با آن به کل سر در نمیارم و زحمت تغییر قالب و بقیه کارهاش افتاد به گردن داداش میثم گل، وبلاگ " آبی" که الان میبینید به لطف او به سر و شکل فعلی در آمده.

پی نوشت: قول دادم که دست به فونت ها نزنم و از خیر فونت "courier" بگذرم. این که نوشته هام هم فرمت و شکل جدید پیدا کرده.
پی نوشت دو: از هرگونه پیشنهاد و انتقاد برای بهتر شدن وبلاگ آبی به شدت استقبال می شود.

7 نظرات:

شهرام بیطار گفت...

سلام بنفشه عزیز . اتفاقاً تم خوبی انتخاب کردین . من زیاد از فارسی سازی تم ها خوشم نمیاد و فکر میکنم همون تم های اورجینال خیلی بهتر هستن . مال خودمو هم از اونجا انتخاب کردم
http://btemplates.com/
یه نگاهی بنداز . همه استاندارد و بدون مشکل هستن . فقط کافیه انتخاب و آپلود کنی . البته قبلش با یه آدم وارد مثل میثم مشورت کن . چون افزونه هات حذف میشن . البته همین تمی که انتخاب کردی هم یکی از تم های محبوب هستش . در هر صورت خوشحالم که مشکلاتت بر طرف شدن



با درود و سپاس فراوان : شهرام

میثم الله‌داد گفت...

قابلی نداشت آبجی. جون بخواه. به زودی اگر بتونم تاریخ‌ها رو هم برات شمسی می‌کنم. مطالب خوبت با قالب خوب می‌شه هلو برو تو گلو.

قاصدک گفت...

دست آقا میثم درد نکنه
خیلی عالی شده
:-)

بنفشه گفت...

مرسی شهرام جان....چه لینک خوبی رو گذاشتی، چه تم های خوشگلی داره

میثم@
مرسی داداشی، این محیط مجازی برای من دوستی های واقعی رو به دنبال داشت که باید یک عمر دور دنیا رو می گشتم تا مثلشون رو پیدا میکردم

قاصدک@
خانومی، تو قالب قبلی من کلی بهت زحمت دادم،بازم ممنونم

Unknown گفت...

این خیلی قشنگ تره
چون قالب بلاگ خودمم این شکلیه:دی

رهگذر گفت...

واي خدا خير بده به ميثم
چي كار كرده
بنفشه جان تبريك مي گم
اميدوارم يه روزي يه زماني وبلاگ من هم مثل مال تو رديف بشه

فرشاد نوروزپور گفت...

سُلام بنفشه عزيز ... مبارك مبارك .. موفق باشي

ارسال یک نظر