سرزمین من

دوشنبه 16 شهریور 1388 حوالی ساعت 4:30 مأموران بدون ارائه هرگونه حکمی به دفتر پیگیری بازداشت شدگان ستاد میرحسین موسوی وارد شده و تمامی اموال و اسناد را بدون صورتجلسه با خود بردند.

سه شنبه 17 شهریور 1388 حوالی ساعت سه بعد از ظهر دفتر مهدی کروبی با حکم دادستانی پلمپ شد. سردبیر سایت اعتماد ملی نیز بازداشت شد.

سه شنبه 17 شهریور 1388به دنبال پلمپ دفتر مهدی کروبی، مأموران به منزل مرتضی الویری رئیس کمیته صیانت از آراء مهدی کروبی رفتند و بعد از تفتیش منزل اورا بازداشت کردند.

سه شنبه 17 شهریور 1388ساعتی بعد از بسته شدن دفتر کروبی، دفتر انجمن حقوق زندانیان که به همت عمادالدین باقی تشکیل شده بود، با حکم دادستانی جدید پلمپ شد.

سه شنبه 17 شهریور 1388 مصادف با شب 19 ماه رمضان(شب قدر) علیرضاحسینی بهشتی فرزند شهید بهشتی اولین رئیس دستگاه قضائیه بعد از انقلاب و مشاور ارشد میرحسین موسوی و رئیس کمیته پیگیری آسیب دیدگان حوادث اخیر بازداشت شد.

چهارشنبه 18 شهریور 1388 ...........


<


پی نوشت: می نویسم تا فراموش نکنم روزگاری سرزمین من و مردمان ایران زمینم روز و شب هایشان پُر بود از شنیدن خبرهای خون و خونریزی، بازداشت های پی در پی که نه حکم می خواست نه دلیل. فرزندانی که به جرم اندیشه پدرانشان به بند کشیده میشدند و پدرانی که برای رهاندن فرزند از بند، اعتراف می کردند به هرچه دروغ. می نویسم از رمضانی که نه برای روزهای روزه دارانش حرمتی بود، نه برای شب زنده داری شب زنده دارانش خلوتی.
پی نوشت دو: آهنگ"سرزمین من" با صدای جادوئی دریا داور

6 نظرات:

میثم الله‌داد گفت...

آفرین بنفشه. این لحظات باید ثبت در تاریخ بشه تا یادمون نره چی بهمون گذشته. تا بچه‌هامون بدونن چی بر ما گذشته.
هر چند مرورش هم زجر آوره ولی لازمه.

نویسنده مهمان گفت...

اوضاع بی ریخته
دادستان جدید بدتر از قبلی

ناشناس گفت...

داره همه چی تکرار می شه تکرار تکرار تکرار کی ان دور باطل تموم میشه خدا میدونه

Ali Banijamali گفت...

بنفشه تو وقایع رو ثبت میکنی من عناوین نوشته شده و خونده شده از هرجائی که باشه رو


یه سر به تیترستان بزن ، لینکش تو بلاگم هست

شهرام بیطار گفت...

سلام بنفشه عزیز . روز به روز داره کثیف تر و زشت تر میشه . تا حالا این طوری ندیده بودم حماقت کنن . هر حکومتی که دوره اش به سر میرسه و به آخر خط میرسه باید اشتباه کنه . اینها هم مجبورن اشتباه کنن تا بیشتر فرو برن . با اینکه خیلی دلم خون میشه اما علی الظاهر چاره ای نیست . دهه کثیف 60 داره تکرار میشه . منتها اون زمان قربانیان چپی ها و کمونیست ها بودن ولی این بار خودی ها و نسل اولی های انقلاب



با درود و سپاس فراوان : شهرام

فرشاد نوروزپور گفت...

سلام بنفشه جان..


سانس آخر این نمایش نامه شوم رو فراموش کردی !!!

شب چهارشنبه : 20:30 :: " مدعیان بدون مدرک" کروبی ، موسوی و ... و سایت نوروز، روزنامه اعتما شبکه بی بی سی و ... که ادعا کرده بودند مشخصات افراد کشته شده را دارند ، هنوز اسنادی ارائه نکردند!!

به نظر من که این حملات و دستگیری ها به این مراکز و افراد که پیگیر جریان کشته شده ها بودند بعد از اعلام اسامی توسط کروبی ، یه حرکت بچه گانه و کاملا آشکار است ...

به امید بهبود اوضاع سرزمین من ...

ارسال یک نظر